Heeeei!!!!

This is me...:)

27 aug. 2010

Diary..

Scriind azi ,in jurnal..Am incercat sa-mi imaginez ca respectivul caiet in care scriu ,ar putea vorbi ..Si m-ar putea sfatui in legatura cu unele lucruri..Am purtat ,in imaginatia mea ,dar si pe hartie ,un dialog ..

Ce sa fac? Sa-i spun?..
"Cum crezi tu.." ..Asta ar spune 'jurnalul' ..
Si daca nu ma crede? Daca rade de mine?
"Nu fii negativista" 
Replicile spuse de 'jurnal' ,sunt defapt , ce ar fi spus prietenii mei.
Continuand..
Sa-ti povestesc ce am facut azi? 
"Da ,bineinteles" ..
Si am inceput sa scriu .. 
Prima foaie si a doua..a treia..
Pana mi-am scris aproape toata viata in acest jurnalul ,imaginandu-mi ca , paginile scrise ,sunt un prieten ..identic cu mine..Un prieten care reprezinta ceea ce sunt eu ..Defapt ,un prieten care defapt sunt tot eu ..
Poate ,ma credeti copila,imatura ,banala ..Dar din cand in cand ,mai avem nevoie sa ne simtim copii..

3 comentarii:

  1. Si eu am jurnal...adik am avut:)).


    E fain sa iti scrii tot acolo>:).

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubii , nu esti imatura , nici banala ! ;O
    Si nu avem nevoia sa ne simtim copii , pentru ca suntem ! ;|
    Cu toate ca ne incapatanam sa ne credem maturi , nu e asa .. :P
    Si eu am avut jurnul , si cred ca o sa incep sa mai scriu ... :]
    Pentru ca de multe ori m-a ajutat sa trec peste .. :]

    RăspundețiȘtergere

:D