Heeeei!!!!

This is me...:)

5 sept. 2010

Schimbare..

Unde a disparut .. copilul ,care erai ,in urma cu cativa ani ..Copilul prostut ,credul..Care ,il astepta ,nerabdator pe Mos Craciun ..Care credea in povesti cu zane si printese .. Si se speria doar la auzirea cuvantului "Bau-Bau" .. 
Care plangea cand era certat , si stia sensul cuvintelor "Imi pare rau" .
Acea parte inocenta s-a indepartat ..A plecat !.. 
Te-a lasat in voia sortii ..a anilor..Cu cat ai crescut ,cu atat te-ai maturizat mai mult ..Te-ai auto-creat ,ca fiind o persoana cu picioarele pe pamant ,calculata ,matura .. Si in felul asta ,nu mai ai parte de aventuri ..Nu mai stii ce e aia 'bucurie' ..Lacrimile iti par a fi ,pentru cei slabi .. Zambetul , nu mai are loc .. Nu mai are unde sa se strecoare .. Pentru ca ai uitat ,sa mai fi fericit .. Ai uitat ,sensul adevarat al vietii ..Nu mai stii sa te bucuri..Ai prea multe cunostinte ,despre orice..Nimic nu te mai amuza..Gasesti la absolut orice o logica.. 
Nu mai razi ..Nu mai plangi.. Ai uitat sa traiesti .. Desi ,esti viu .. 
Maturitatea te-a facut sa urasti .. Sa nu ai sentimente .. Sa fi rece ..
De ce?! 
Pentru ca ai uitat ,sa mai fi` copil .. 

4 comentarii:

  1. asa-i, am uitat cu totii..
    dar daca am ramane copii, nu ne-am mai schimba.

    IMI PLACE MULT POSTUL !>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. Da.. Dar macar ,am fi mult mai fericiti ca in prezent :D

    RăspundețiȘtergere
  3. M-a atins..E foarte , dar foarte reuşit articolul.Felicitări Missy

    RăspundețiȘtergere
  4. Si pe mine .. :[
    Ai atata dreptate , scumpa .. :[
    Nimic nu mai e cum era ..
    Eram atat de fericita ..
    Si am incercat de atatea ori sa mai fiu , dra n-am cum ! :|
    Superb articolul ..
    :-<

    RăspundețiȘtergere

:D