Heeeei!!!!

This is me...:)

1 oct. 2010

Music

Starea de spirit este evaluata prin muzica . 
Ma exprim prin muzica pe care o ascult. Ma invaluie . Este un drog ,iar eu sunt dependenta de el . 
Imi ofera un sentiment de 'tresarire' . Am realizat ca , nu pot gandi,simti,visa,TRAI fara muzica ...
Totul e in ceata . 
Nu orice gen de muzica !! .Asta e clar .. Nu pot spune ca 'manelele' imi inspira altceva decat 'greata' sau 'indispunere' 
Deci .. Ascult Rock ,metal,heavy,alternative,progressive,folk ,grunge,goth,black,hard rock,hardcore punk,classic,new wave,sub-genuri rock...
In fine ..
M-am abatut de la subiect .. Revenind ..
Muzica este tot ceea ce am nevoie . Imi ofera stabilitate spirituala . 
Music is my life!

2 comentarii:

  1. cat de real iubb` . :x
    nu pot spune chiar ce ai zis u , pentru ca as exagera . :]]
    dar si eu ascult muzica in functie de starea mea de spirit , muzica care exprima ceea ce traiesc si simpt , pe moment . :]
    minunat art ! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb :X ...
    Si eu am devenit dependenta de muzik ... e singura care reuseste sa calmeze furtuna din mine :)

    RăspundețiȘtergere

:D