Heeeei!!!!

This is me...:)

9 oct. 2010

Pass ..

"Totu-i trecator" 
Chiar asa?! .. M-am saturat sa aud fraza "Nu te ingrijora,o sa treci peste.." M-am saturat sa fiu eu victima . 
Sunt si eu om .. Credeti ca ,totul se rezuma doar la 'mofturile' mele? .. Heeeii ..Daca a fi inteles ,de cineva ,este un moft ... Ce sa mai cred?
Lumea este intoarsa pe dos .. 
Nu am cerut luna de pe cer ..Sa fii langa mine ,cand am nevoie.. Am sute de prieteni care imi spun " Hai fataa ..Nu e asa de grav .. Ma ai pe mine" ..Nu vreau asta .. Crezi ca sunt de ajuns niste cuvinte? Demonstreaza .. 
Da ..Poate ca acest articol o sa te faca sa nu mai vorbesti cu mine ..Dar stii ceva? Nu-mi pasa ..Pentru ca daca imi esti intradevar prieten ,nu te vei supara.
Totusi ..Ce rost are? .. 
Nu inseamna nimic ,niste cuvinte aruncate .. Si ,stiu ca poate chiar incerci sa ma ajuti ..Apreciez ...
Daca povestesc ,problemele mele .. O sa ma privesti pe mine ca personaj negativ .. Gandeste-te ca poate si eu sufar .. Ca orice om!
Oricat de dura,indiferenta ,rece..iti par a fi ,inca am nevoie de tine ..
Stii ? Ca , poate in fata ta nu vrea sa par ceea ce sunt defapt ? Nu ,nu stii .. Daca ai incerca sa ma intelegi .. 
Pass .. Deja imi fac iluzii ..

5 comentarii:

  1. Off ,ma ..
    Oricum ..Interesant articoool :x
    Nu uitaa ..Andreea te iubeste >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. 'Totul trece , asa se spune , dar nimic nu trece , fara sa lase urme . '
    Nu e nici un moft , e doar .. intelegere . Cum ai spus si tu , ceri foarte putin . :)
    Dar asa cum se intampla pana la urma , o sa vezi cine iti sunt prieteni adevarati , si cine nu .
    Dar sa stii ca potsi conta pe mine pt orice , cum ti-am mai spus , nu te voi parasi . >:D<
    Te iubesc ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da stiu >:d<..
    Totusi ar trebui sa fiu multumita ..
    Am astia 3,4 prieteni care imi sunt alaturi ..Desi,sunt cei la care nu ma asteptam sa-mi fie ..Cei pe care ii consideram prieteni adevarati ..pff..s-au dus ..
    Oricum ..Si eu va iubesc Gratii si Andreea >:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate :*.
    O prietenie nu poate fi aratata prin niste cuvinte
    Multora nu le pasa de problemele tale si sunt indiferenti in momentele cand ai intr`adevar nevoie de ei .
    Poti conta pe mine :). Te inteleg .

    RăspundețiȘtergere
  5. phiu ...asa e ... Uni iti sunt "prieteni" doar prin cuvinte si cand vine si loc de fapt , uita sa le faca :(

    RăspundețiȘtergere

:D