Heeeei!!!!

This is me...:)

2 oct. 2010

Pe moment

Simt ca am facut ceva ce nu pot indrepta ..
Nu-mi pot explica , cat de inconstienta am fost . As vrea sa pot da timpul inapoi .. Sa schimb o parte din trecut.
Vreau sa zambesc din nou! .. Stiu ca va trece mult timp pana voi mai 'zambi' ..
"Totul trece,dar lasa urme adanci" 
Stiu ca va trece ,dar nu in totalitate . Este crud! .. Stiindu-mi starea melancolica pe care o aveam ,au continuat sa mi-o accentueze . Acum ,din melancolie a devenit tristete .. Regret faptul ca puteam sa opresc totul,dar n-am facut-o .
Pe moment ma simt ca o ipocrita . Am fost mult prea egoista . .. Pentru ca nu stiu sa infrunt realitatea . 
"Totul necesita un efort din partea ta" 
De asta m-am convins .

Un comentariu:

  1. Cum ti-am spus , oricine are dreptul sa greseasca . :(
    Timpul nu sta in loc .
    Potsi repara greselile , desi nu in totalitate . :|
    F . realist art . >:D<

    RăspundețiȘtergere

:D