Heeeei!!!!

This is me...:)

22 dec. 2010

Letter

     Christmas.
                                So .. Dear Santa Claus ,
                  Stiu ca poate sunt mareee pt a-ti scrie ,dar macar asa sa-mi imprim si eu bucuria aia de Craciun . 
                    N-o sa-ti cer nimic material . Imi poti aduce macar un prieten care sa fie langa mine ,atunci cand am nevoie? Imi poti aduce acel prieten pe care-l astept de ani ? Pentru ca singura am tot incercat ca-l gasesc si am esuat de fiecare data . 
                Sad . Sa stai sa scrii articolu' asta ,ce reflecta mai mult ce simti tu pe moment ;lucrul de care ai nevoie . Asta imi dubleaza dorinta de prieteni adevarati . 
                 Si mai e putin ! . Vine Craciunu' . Dimineata gasesc sub brad cadouri peste cadouri ;bucurie de moment . Dar dorinta aia tot nu se indeplineste . 
               Pai ,Mosule ,cred ca ai memorat scrisoarea asta ,pentru ca aceeasi dorinta o am in fiecare Craciun si niciodata n-ai reusit sa o indeplinesti .
                   Dar poate la anu' ,in aceasi zi ,la aceasi ora o sa fiu tot aici ,scriindu-ti din nou o scrisoare in care iti voi multumi ca mi-ai implinit dorinta . 

                                                                                             Love
                                                                                                                                           Missy

Un comentariu:

:D