Heeeei!!!!

This is me...:)

19 ian. 2011

Colectie de vise

Am avut parte de cele mai banale vise ,posibile. Ciudat nu? In ultimele nopti au fost mai multe ca oricand .Am visat ca :
1.Zburam printre nori .
2.Eram presedinte .
3.Sustineam un discurs in fata a mii de oameni despre papusi .
4.Aveam de ales dintre o vacanta in Paris si una in Londra
5.Eram cantareata si nominalizata la un concurs international
6.Purtam cele mai la moda haine ,desi n-am nicio treaba cu moda:))
7.Eram casatorita cu un francez
8.Ma certam cu ai mei
9.Am ramas repetenta
10.Kurt Cobain ,din Nirvana a inviat:))
11.A venit Apocalipsa
12.Eram o servitoare :-? Foarte ciudat.
13.Ascultam manele x_X Doamne fereste.
14.Eram o steluta ,si ii pazeam pe cei buni.
15.Eram copil si nu intelegeam nimic din ce spun adultii.
16.Jucam intr-un film horror :x
17.Plangeam si radeam in acelasi timp
18.Primisem un autograf de la Axl Rose ,dar nu stiu din ce motiv l-am rupt. Oh .. As fi in culmea fericirii daca as primi un autograf de la Axl . Cum sa-l rup? :))
19.Eram politista
20.Scrisesem un roman . Desi chiar as vrea sa fac asta.
Si inca mai sunt si altele..Dar nu mi le mai amintesc bine. Vor mai fi si altele.Sunt sigura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:D