Heeeei!!!!

This is me...:)

3 feb. 2011

Feel like a doll

Papusaaaa : 
             Aspect:               Fruuuuumuseteee
                                          Perfectiune
                               Bot roz  (respectiv rosu)
                                      Gene false/unghii roz
                                                Fusta?! 
                                                 Sclipici
      Suflet : GOL! No feelings . O bila uriasa , grea si goala in interior .
                                                                  Un vulcan plin cu ..aer
                                            O prapastie de 50 cm .
   Un suflet gol , pe care daca l'ai lovi nu ai obtine mare lucru . Cineva l'a rupt ,a scos tot ce avea in el (sentimente,foc,lacrimi) ,asa ai devenit o papusa. 
 Eu : 
          Aspect : Nimic interesant 
                                      Nu sunt prea multe de spus .
                       O fata normala . Draguta e mult spus . 
<--Ma vezi ? Ti'am zis ca nu e nimic interesant la mine.
Sufletul? E ok..Are tot ce-i trebuie 
                               Sentimente ,lacrimi . De toate ,desigur. Doar eu sunt vie ,teoretic vorbind. De ce teoretic? 
                     Pentru ca sunt o "Eu" cu suflet de papusa .   
             

3 comentarii:

  1. Salut! In primul rand, ai un blog foarte dragut!!
    Imi place mult postarea;), dar si descrierea. That is so true!! Pari o fata super de treaba:-).
    :-*:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte reusit articolul..
    Ai o imaginatiee..continua sa scrii,Missy!

    RăspundețiȘtergere

:D