Heeeei!!!!

This is me...:)

20 mar. 2011

'n' opinions

 "Cat apreciati viata?" . O intrebare ,la care mi-au raspuns multi si raspunsurile nu sunt tocmai ce as fi vrut sa aud .
Nico,13 : Pot spune ca viata este un adevarat cosmar .In unele momente ,nu mai vrem sa traim si chiar ajungem sa ne sinucidem ;nu in cazul meu . Eu nu cred ca ar fi ceva de apreciat la viata .
Ale,15 : Sa stii ca eu imi iubesc viata la maxim . Trec repede peste momentele grele . Deci ,eu apreciez viata ,o iubesc.
Alex ,14 : 50% apreciere ,50% clipe de dezamagire. Imi place viata ,dar nu e perfecta. Cateodata , o urasc ,alteori o iubesc . Nu poti aprecia in totalitate viata ,pentru ca nu ai cum. Eu consider ca viata este un test ,pe care multi il pica
Ely ,11 : Chiar daca sunt mica ,si poate nu stiu atat de multe despre viata ,pot sa spun ca nu apreciez viata deloc. Ma consider cel mai ghinionist om ,ca nu pot avea tot ce vrea .Imi dau seama ca e gresit ,dar n-am ce sa fac ,asa sunt eu.
Ramona ,12 : Apreciez partile frumoase ale vietii ,iar peste celelalte nu stiu sa trec .Asa e omu' ,nu ai cum sa-l schimbi
David ,15 : Grea intrebare . Habar n-am daca stiu sa apreciez viata. Nu m-am gandit niciodata la asta .Imi place viata pe care o am ,cu tot cu greutatile ei .
Cosmin,14 : Nu . Nu apreciez viata deloc ;n-am de ce. Am fost fericit doar 3 min ,maxim . Nu meritaa .Poate gresesc ,insa nu toti reusesc sa obtina tot ce vor ,ca in cazul meu


        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:D